خدمات اجاره انبار و بسته بندی اثاثیه منزل در تهران

بسته بندی اثاثیه منزل در تهران و اجاره انبار برای وسایل منزل از دغدغه های مشتریان بشمار می روند. سالانه در تهران شاهد اسباب کشی های متعددی هستیم؛ اسباب کشی هایی که وقت و حوصله زیادی از خانواده ها می گیرد. در این راستا، شرکت نیکا پک با ارائه خدماتی نظیر بسته بندی اثاثیه منزل در تهران و اجاره انبار برای وسایل منزل آماده است که باری از دوش خانواده ها بردارد. اگر می خواهید بدانید که نیکا پک این کار را به چه صورتی انجام می دهد؛ با ما همراه باشید.

بسته بندی اثاثیه منزل در تهران

بسته بندی اثاثیه منزل در تهران

بسته بندی لوازم منزل در تهران به شکلی کاملاً حرفه ای انجام می گیرد. به گونه ای که دیگری خبری از پارگی مبلمان، شکستگی ظروف و کمر دردهای ناشی از حمل لوازم سنگین مانند یخچال و گاوصندوق نخواهد شد. نیروهای شرکت نیکا پک، ظروف را داخل پلاستیک های حباب دار بسته بندی کرده و داخل کارتن های چند لایه قرار می دهند؛ سپس فضای خالی داخل کارتن را با فوم پر می کنند؛ بدین ترتیب دیگر لازم نیست نگران ظروف دوست داشتنی خود باشید. مبلمان و لوازم چوبی شما نیز با سلفون های رولی از خطر پارگی و خط و خش در امان خواهند بود. پوشاک محبوب شما نیز داخل کارتن های رگال دار قرار داده می شود و دیگر لازم نیست از چرک و چروک شدن آنها ناراحت شوید. به طور خلاصه باید بگوییم که شرکت بسته بندی اثاثیه منزل در تهران به همه چیز فکر کرده و جایی برای نگرانی باقی نگذاشته است.

 

کارگر بسته بندی اثاثیه منزل

شرکت های بسته بندی برای بهتر انجام شدن بسته بندی و حمل بار از کارگر بسته بندی اثاثیه منزل استفاده می کنند. این گروه ها با تخصصی که دارند می توانند در حمل اثاثیه منزل شما وسیله های سنگین را جا به جا کنند و آسیبی به وسیله های شما نرسد. 

بهتر است که برای بسته بندی اثاثیه از کارگر بسته بندی اثاثیه منزل استفاده کنید که بسته بندی شما سریعتر و بدون هیچ خسارتی انجام شود.

کارگر بسته بندی اثاثیه منزل

خدمات شرکت نیکا پک به بسته بندی لوازم منزل ختم نمی شود. شرکت نیکا پک از صفر تا صد اسباب کشی کنار شما خواهد بود. همچنین در صورت نیاز به اجاره انبار برای وسایل منزل باز هم می توانید از شرکت کمک بگیرید. در ادامه بیشتر در مورد خدمات اجاره انبار صحبت می کنیم.

اجاره انبار برای وسایل منزل در تهران

گاهی پیش می آید که برای تعمیر ساختمان نیاز دارید که وسایل را برای مدتی از خانه خارج کنید یا اینکه قصد خرید جهزیه دارید ولی جایی برای نگه داری آنها ندارید. تحت چنین شرایطی می توانید از خدمات اجاره انبار برای وسایل منزل استفاده کنید. شرکت نیکا پک با اجاره انبارهای کانتینری در ابعاد مختلف، ایمنی لوازم شما را تضمین می کند. فقط در صورت نیاز به اجاره انبار برای وسایل منزل دقت داشته باشید که انبار استاندارد باید در محیطی تحت کنترل نگهبان و دوربین مداربسته باشد؛ بتوانید از قفل شخصی برای بستن انبار استفاده کنید و وسایل شما بیمه شوند. خوشبختانه شرکت های باربری و بسته بندی اثاثیه منزل در تهران چنین خدماتی نیز ارائه می دهند. شرکت نیکا پک نیز با برقراری شرایط ایده آل و استاندارد آماده حفظ لوازم شما از چند روز تا چند سال است. لازم به ذکر است که نیکا پک در صورت نیاز به خدماتی نظیر بسته بندی اثاثیه منزل در تهران یا اجاره انبار برای وسایل منزل به صورت شبانه روزی آماده پاسخ گویی به درخواست شما است.